رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد:
🔸برگزاری رویداد ملی شهربانو مهمترین اقدام در دوره ششم مدیریت شهری است

  • رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برگزاری رویداد شهربانو از مهمترین اقداماتی است که حتی می‌توان در دوره ششم مدیریت شهری به آن اشاره کرد.
    فاطمه سلیمی در رویداد ملی شهربانو بیان کرد: کاری که در حوزه رسانه شروع شد از مهمترین اقداماتی است که حتی می‌توان در دوره ششم مدیریت شهری به آن اشاره کرد.وی افزود: زنان در مشهد در طول تاریخ بسیار اثر گذار بوده‌اند و اگر حرکت موثری در تاریخ دیده می‌شود، قطعا حضور زنان در آن موثر بوده‌است.
  • سلیمی ادامه داد: بانو گوهرشاد و اقدامات ویژه ایشان در ساخت مسجد گوهرشاد، بانویی که اولین برق رسانی را به حرم مطهر رضوی داشت، یا اولین مدرسه دخترانه ای که توسط بانوان به نام مدرسه فروغ ساخته شد تا راهپیمایی هایی که بانوان مشهدی در زمان انقلاب داشته اند، همه نشان از اثرگذاری بانوان در طول تاریخ دارد.
  • این عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به لزوم هویت‌سازی برای دختران نسل امروز، اظهار داشت: متاسفانه دختران ما الگو ندارند و کسی نبوده است تا الگوی بانوان موفق را به آنها معرفی کند و ما نگران تغییر الگوی کودکان و دختران مان از الگوی ایرانی هستیم.
  • سلیمی افزود: ما بانوان توانمند و پر تلاش زیادی در عرصه‌های مختلف داریم که لازم است به دختران ما به عنوان الگو معرفی شوند.
  • وی ادامه داد: در مشهدکمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر برای اولین بار در کشور راه اندازی شد و تمرکز ویژه‌ای در خصوص برنامه ها و اقداماتی حوزه زنان و روایتگری بانوان داشته است.
  • سلیمی ادامه داد: این اتفاق سبب شد تا بتوانیم روایت شهر را رقم بزنیم. در این دوره مدیریت شهری برند شهربانو در مشهد ایجاد شد که در قالب برنامه های ویژه بانوان، رویداد شهربانو و احداث و راه‌اندازی بوستان‌های ویژه بانوان عملیاتی شده است.

دیدگاه ها غیرفعال است