به گزارش دبیرخانه روایت شهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد رویداد روایت شهر از قالب یک «رویداد» به یک «جریان» مستمر تبدیل شود و از آن حمایت شود.

حجت الاسلام «هادی صاحبقرانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: روایت شهر مجموعه رویداد بسیار خوبی است که در مجموعه شهرآرا و حوزه هنری شکل گرفته و یکی از کارهای مهمی است که همیشه مورد غفلت بوده است.
وی افزود: مشهد شهری است با یک زیرساخت فکری، فرهنگی و اجتماعی قدیمی و بسیار قوی و محکم که کمتر از این منظر به آن پرداخته شده است. بسیاری از بزرگان در مشهد منشأ آثاری بوده اند که در جهان اسلام شهرت یافته است و به عنصری برای حرکت تمدنی جهان اسلام مبدل شده اند.
حجت الاسلام صاحبقرانی خاطرنشان کرد: متاسفانه این مجموعه ها و انسان های بزرگ مشهد، مورد غفلت واقع شده و کمتر به آن توجه شده است. زیست بوم مشهد شرایط و اقتضائاتی دارد و به گونه ای است که انسان های بزرگی در آن پرورش پیدا می کنند. وجود مضجع منور امام رضا (ع) ازبزرگترین مزیت های این شهر است.
وی تاکید کرد: کارهایی که در مشهد اتفاق می افتد، قابلیت جهانی شدن دارد. مخاطبان بسیاری دارد و از اقصی نقاط دنیا نیز برای زیارت به مشهد سفر می کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امیدواریم این حرکت استمرار پیدا کند و طراحی های صورت گرفته برای استمرار این حرکت مورد حمایت مسئولان ذیربط قرار بگیرد. همه دست اندرکاران و افرادی که مشهد برای آنها ارزشمند است، ورود پیدا کنند تا این رویداد به جریانی مبدل شود که بتواند هویت واقعی مشهد را که پنهان مانده و بازنمایی رسانه ای مناسبی در مورد آن صورت نگرفته، به درستی بازنمایی کند. موضوعاتی که گاه روایت هایی غیرواقع و مخالف با آن شکل گرفته و ضرورت درد اصل و اساس این روایت ها به درستب تبیین شود.

دیدگاه ها غیرفعال است