مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در گفت‌وگو با شهرآرا از کاهش فاصله آموزش تا تولید به عنوان مهم‌ترین هدف برگزاری اردوی تخصصی فیلم‌سازی فیلم کوتاه «از ایده تا تولید» یاد کرد و گفت: اردوهایی با عنوان «از ایده تا تولید» تاکنون زیاد برگزار شده‌اند ولی اینکه در طول یک هفته سه فیلم زیر نظر اساتید حرفه‌ای ساخته شود، تجربه منحصر‌به‌فردی است.
مهدی آذرپندار با تشکر از شهرداری مشهد و مؤسسه شهرآرا که به برگزاری چهارمین دوره از این اردوی تخصصی کمک کردند، گفت: پشتیبانی از بخشی از اردوها که مرتبط با تولید آثار و دعوت از اساتید است در همه شهرها با انجمن سینمای جوانان ایران و هزینه‌های اقامتی معمولا به عهده شهر میزبان است. در این رویداد نیز مؤسسه شهرآرا این بخش را تقبل کرده است. دغدغه این مؤسسه که مماس با دغدغه ما نیز هست، این است که بوم مشهد در آثار تولیدی نمود داشته باشد. امیدوارم بچه‌های مشهد به این اعتماد‌به‌‌نفس برسند که بدانند اگر مشهد و تمام آن چیزی را که به عنوان اقلیم خراسان شناخته می‌شود در آثارشان نشان بدهند، به قدرت فیلم‌سازی آن‌ها کمک می‌شود.
او تأکید کرد: این موضوع جزو اهداف ما نیز هست که در هر شهری کمک کنیم سینمای بومی آن شهر رشد کند. شعار انجمن در حوزه تولید در دوره جدید تقویت ژانرها با تمرکز بر بومی‌گرایی است. از‌این‌جهت با مؤسسه شهرآرا هم‌راستا هستیم.

دیدگاه ها غیرفعال است